+90 212 270 34 34 +90 532 629 59 24 petistanbul.vet@hotmail.com

Laboratuar Hizmetleri

Laboratuar hizmetleri erken ve doğru teşhise giden yolda en önemli yardımcımızdır. Kliniğimizdeki son teknoloji cihazlarımız ve anlaşmalı dış laboratuarlar hizmetleri ile bu hizmeti en doğru şekilde vermeye çalışıyoruz.

Bu hizmetler:

Hemogram

Hastada olası enfeksiyon, anemi, bazı pıhtılaşma bozuklukları, bağışıklık gibi parametreleri değerlendirmemizi sağlar.

Biyokimya

Böbrek, karaciğer, pankreas gibi iç organların fonksiyonlarını değerlendirmemizi sağlar. Örneğin hastada şeker, üre, karaciğer enzimlerinin yükselip azalması bize şeker hastalığı, karaciğer ve böbrek yetmezliği ile ilgili tanıya yardımcı olacak veriler sağlar.

Hızlı Testler

Spesifik hastalık testleri (Canine Distemper(Köpek gençlik hastalığı), Feline Distemper(Kedi gençlik hastalığı), FIP(Feline Infectious Peritonitis), FIV(Feline Immunodeficiency Virus-Kedi AIDS Hastalığı),FELV(Feline Leukemia Virüs-Kedi Lösemi Hastalığı),HW(Heartworm-Köpeklerde Kalp Kurdu Hastalığı),LYME Virus / Köpeklerdeki Lyme Hastalığı), Toxoplasma, Ehrlichiosis

Gaita Muayenesi

Özellikle dışkıda paraziter hastalıklara yönelik muayene yapılmaktadır. Mikroskobik inceleme ile bu parazitler teşhis edilebilir.

İdrar Muayenesi

İdrar tahlilleri ile böbrek yetmezliği, idrar yollarında oluşan struvit, oksalat gibi kristaller, şeker hastalığı gibi çeşitli hastalılar teşhis edilebilir. Altta yatan sebebe göre uygun tedavi belirlenir.

Mikroskobik İncelemeler

Deri kazıntısı, kan frotisi gibi muayenelerle bazı paraziter hastalıkları teşhis etmek mümkündür.

Hormon Analizleri

Anlaşmalı laboratuarda özellikle tiroid ve böbrek üstü bezi hormonları incelenmektedir

Patoloji

Vücutta oluşan bazı kitle veya benzer lezyonların hücre yapılarının değerlendirilmesi, iyi veya kötü huylu bir tümör olup olmadığının belirlenmesi için anlaşmalı laboratuarda yapılır.